09.04.2010

känns som en bra dag..fast började mer så här..
vakna så där 120 ggr i minuten från 8 halv 9 fram till kl 10 när kl sku ringa..låg å dro mj..insåg att frassigaste frassen låg i fotändan..blev lite på sparkad..titta upp.smaska.gäpsa.å svängde på sj..å somna om..han va alltså en vädit sömntutefrasse..men iaf..efter att ja prata lite så där gullit m han så kom han å la sj på magen å spann så spotten yrd å puffa å buffa kloa mj..ajjj...men d gör inget för han e så söt.(kommer bild sen bara ja får tag i sladden t min telefon) å jaa så klart så kom ja ju på..hmm..ja ska skriva matte tent ida..hmm..yei..nå..steg upp ve halv 12 kanske..käka..läste tidningen..la mj i sängen å skrev min bokrecention å skicka in den..sen iväg å skriva tent..satt i skolan i typ halv timma innan ja fick skriva..eftersom pappa kom från jobb å hämta mj..iaf..7 uppgifter..int riktit lika som d ha vari förut..men någorlunda..iaf..så svara på alla 7 uppgifter..(å nu snackar vi INT vanli matte utan äckli LÄKEMEDELSRÄKNING me guttar,microgram å hit å dit) d to 30 min ida igen..va e d me mj å 30 minuter???e d nån kod..nåja..mattelärarn såg iaf glad ut när han traska förbi..fick skjuts hem av en lärare från skolan..kom hem å kolla mailen för mattelärarn sku ju maila mitt resultat..så nyfiken som man e så måst man ju tryna m en gång om d ha kommi in..men näää.men däremot min bokrecention va godkänd å ok å BRA!!! wohoo...den här dagen börjar iaf lätta..tror ja e värd lite vin å lyx ikv..kanske tom lite räkor..gotti..men nu e ja iaf värd kaffe å en kaaaka :)
tur att d e freda å helg..niice.återkommer säkert när ja fått matte resultatet ;D
ha en bra helg..d ska ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0