GIPSFRIII!!!!

jaa ja e gipsfri..OCH KRYCKFRI + att ja ha gjort min stads premiär på 2 ben ca 20 min efter avgipsningen...D NI!!!!!
å faaan va skönt d känns..lite ömt å så där men d e ju klart att d e..tänkt testa på å köra bil ida åxå..höhö vet en som inte tycker om d iaf..å d e min käre moor ;)
men d hon inga vet lider hon inga av..int i detta fall iaf.. :D
ska ner t systeryster å gudbarne mitt på kaffe så passligt me kort bit :D
bilder å även en video kommer sen när ja laddar telefon..för över bilderna.ha int fått allt riktit på grejj i telefon ännu..
men nu vila innan kaffe så man orkar va social..sen ska d bli D U S H så d heter duga..skrubba klena benet..nice
hehe..ja ja e körd^^
.återkommer.

Kommentarer
Postat av: jennie

men suck det är ju mer påfrestande att gå än att köra bil. din mamma är ju hispig så det räcker o blir över... :P

2010-04-21 @ 18:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0