gott folk

vem som nu läser..snälla skriv en nånting om så bara någge så litet som en råttskit men skriv nåt iaf så ja vet vem som lever ;)
ida had ja ju min "me day"..tänkt ju att man måst ju göra sj fin när man ska få se sitt ben igen om ca exakt 10 timmar för tillfället ^^ nå iaf..va ju å klippte mj då..här kommer ett fult kort..


försök å ignorera dubbelhakan på följande

ja iaf..där e ett försök t å visa nya frilla..den sku få va spreti men int för spreti den sku måsta gå å ha "snäll" åxå..eftersom d  e mkt balunser å galejj på gång nu..
ja sen när ja va på väg å fixa min naglar..så gick ja där i solen på torggatan mellan nordea å tips ettan..hörde han där gubben som sto å spela dragspel..nån sån där jevvla melodi som fastna i skallen en svänga men som mest tona bort så där som d gör i filmer när folk tänker å drömmer...så kom ja på..att d va sista gången mitt gips såg just torgatan från mitt bens vy..nästans så d darra i underläppen ^^ okejj nä ja vill int ha d kvar..men d e ha ju vari mitt irritations moment i 6 veckor å 13 h..va ska ja nu gå å störa mj på å få ont i ryggen av?
jaa säkert kommer ja ha nå stöd runt vristen..men d e ju int samma sak som å ha gipsjäveln t knä..fördel..ja kan börja använda mina fiiiina skor..å mina andra fiiiiina byxor..d gillar vi..så därför kommer ett litet kort på mitt irritations objekt som alltså försvinner imorron..

bye bye gipsi ;)
tror ja ska ta å dukumentera lite imorron under avgipsningen..om ja pallar..^^ känns lite löjlit..meen..å sen ska vi hoppas att foten ser finare ut än d här imororn

åååh min draaake..

älskad å saknad..

tur i oturen att ja hadd tröttna på fanskapet.

men nu inser ja att ja sku int kunna va utan den iaf ^^

nej om ja sku ta å stänga min små blå å spendera den sista natten med gipset så att timmarna sku gå lite fortare.

så natti natti alla.

imorron e en ny da..å den nya dan innebär för mj..

ett nytt liv.

tackar å bockar å tar emot med öppna armar å tacksamhet.

over.and.out.


Kommentarer
Postat av: Sandra

yeea..snart ryker d va sköönt!hihi, fint fint

fin klippning, kanske lite ljusa slingor i så bli d sommrigt

KRAM

2010-04-21 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0