roffe ♥

ååh mitt hjärta blöder..my little man..hitta massa bilder på han..i augusti e 3 år sen han lämna mj.. :(


tårarna rinner ner för kinden när ja tänker tillbaka på
dagen före ja börja vård va ja tvungen å låt dj sova..
d va hemskt..men d gick int å va självisk då..
ville int att du sku lida..
min lilla gubbe
kommer alltid ha en stor speciell plats i mitt hjärta..
ja vill vrida tillbaka tiden.
till den tiden du va hos mj
allt va bra då..d va du å ja Roffe
men du har d väl bra där uppe me Humlan
å alla andra mina djur..
hälsa dom att..
saknar er alla..
alltid.
sov gott.


en av första dagarna hemma..:)

va du bet oss i tårna..

å va alltid närgången å nyfiken

å värdens mysigaste

men så måsta man ju sova mellan varven åxå..

helst i famnen..

eftesom man e en bebis så..

cool va man ju å ;)


i mitt

föralltid
.

Kommentarer
Postat av: Malin

ååh, vilken söt katt!

2010-04-21 @ 23:01:10
URL: http://malin1989.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0