tankar..(mest för eget bruk)

ibland måst man bara få skriva ner sina tankar..å nu råka d ju så att d blev här..men iaf..skit samma..d e ju så här ja känner.va kan ja göra åt d?så den som tycker man e helt ute å cyklar om man som 24 åring tänker på barn å hus å hela köre..kan sluta läsa nu..!!! jaa ja älskar barn å vill ha mitt hus nu..
ha blivi å fundera lite på senaste..å kommi fram till hur jevla tråkid e  å festa varenda jevla helg..ja vill int göra d..men i brist på annat så blir d ju att man hänger me..men nu e d tammefaan slut på d..helgen som va 27-29.8 va sista helgen m fest på ett bra tag..ja vill int..ja vill hellre va hemma i MITT hus..(eller okej då blir väl lägenhet ett tag framöver nu då,men inom snar framtid ska mitt hus stå där...)å fixa å dona å inreda hemma.ja vill int fara å festa..ja vill ha mitt jobb,(en kar, ungar )å mitt hus..thats it! ja vet e int bara lite begärt..men ha märkt att man känner sj lite gammal för å festa varje helg.nångång kan man ju festa..men så som d ha vari nu på sistone..absolut int.nu ska träningen ligga i fokus..d e så d måst bli känner ja.annars funkar inget.
ja vill int va ung å dum å göra misstag längre..ja vill börja ha mitt på d torra..nån som finns där för MIG..å ja för den..för va e egentligen viktigast? karriär å pengar? eller kärlek å familj? klart ja väljer kärlek å familj..pengar e int allt..
helt sjukt va ja längtar efter att få ha just det där livet.och speciellt efter ett tag få ha den där mysiga stora magen,få berätta åt familjen och vänner att det är en liten på gång.få köpa alla grejer som  behövs,alla bebis kläder,mamma kläder,att hålla den där lilla för första gången.å se den alla dagar å förstår att den är min.att komma hem till mitt eget hus,min man,mina barn och våra djur.barn som kommer och kastar sig runt benen och ropar mamma..!på helger kunna ta en sov morgon eller stiga upp tidigt och bara sitta och mysa med familjen vid matbordet och äta frukost i morgonrock.va ute i trädgården. istället före att varenda helg höra me kompisar: ska vi fara ut ikväll?för att sen dan efter inse att det var inte alls så roligt som man hade tänkt sig och mår som en påse skit.men eftersom det känns meningslöst å festa..
å man måst få drömma.konstigt att man kan älska nåt så mycket som man inte vet när kommer träffa.
jag längtar så ja håller på å spricka.
visst ja e bara 24..men va spelar d för roll?eftersom d känns 100% rätt..då måst ju detta va rätta vägen..för mig i alla fall.eller?
åh ja man blir int klok av alla dessa funderinga..men men..iof e d här mest tankar för mj sj..så fel personer ska int ta åt sj nu bara.
mina tankar.mina beslut!
adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0