?

Senaste

Låt du hörde: adam lambert - what do you want from me

Film du såg: the brake up

Mat du åt: biff,nypäron,cafe de paris sås,vitlöksmarinerad rökt lax

Kram: mamma

Puss: natti puss åt mamma

Känslan: Saknad å makt-kraftlös

Resa: sverige me mam å pap :P

Glädje: bilen :)

Dröm: jagad uta helvette..panik när ja vakna

Person du träffade: mamma

Personen du pratade i telefon med: papap

Personen du fick sms av: Snällströmmarn

Gången du åt 7-eleven korv: ha aldri äti d..svensk korv smakar *piiiip*

Gången du var utomhus: ida..me mamma

Gången hela din familj åt middag tillsammans: söndags

Saken du köpte: ett linne

Allmänt

Ska bli skoj: krogrunda m joanna på freda

Ska inte bli skoj att: krapolan på lörda

Sparar till: avbetalningen på lånet

Pålägg som gäller: leverpastej

Önskar att jag var bättre på: säga va ja tycker,tänker å känner

Dagens dryck: te å mjölk

Vad saknar du: han m stort H

Tre band/artister: Adam Lambert, hoffmaestro,hardcore superstar


Vad har du gjort idag: Vaknat, ätit, städa å tvätta bilen,sutti på banken,skena på stan,äti midda

Brukar du svära mycket: eeeen aningens ;)

Hur tidigt stiger du upp: jobb dagar: 06:45 el. 10(om ja börjar sent)

På helgerna: ledi: beror på va som hänt kvällen före. jobb: 07:00 el 12.

Vad ska du göra ikväll: e m mamma eller träff sandra

Hur många timmar sover du per natt: variera..typ 6-9

Vem är snyggast i världen: oj jisses..int ja iaf.

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: typ inget..

Favoritplagg i garderoben just nu: nån av tunikorna

Längd: 166,5 kanske

Vikt: för mkt

Byter gärna garderob med: nån me snygga kläder i min size

Byxa eller kjol: byxor

Senast utlästa bok: ingen aning.

Mitt rum kan beskrivas som: har 3 å välja på..stökit,stökit lr stökit ^^

Mig själv med tre ord (just nu): kraftlös,förvirrad,lättretlig

Jag tränar: ska äntligen komma igång igen

Jag ville bli när jag var liten: frisör lr hästskötare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0